Μετά την πρώτη ομάδα του Παναθηναϊκού που ξεκίνησε την προετοιμασία της χθες, σειρά παίρνουν σήμερα οι Νέοι του «τριφυλλιού», καθώς στις 17:00 θα δώσουν και πάλι το «παρών» στις εγκαταστάσεις της Παιανίας. Οι «πράσινοι», αφήνουν πίσω τους, λοιπόν, τις ξέγνοιαστες μέρες του καλοκαιριού και επανέρχονται σε αγωνιστικούς ρυθμούς, με αρκετές φιλοδοξίες και όνειρα. Στην πρεμιέρα του συγκροτήματος του Κώστα Ταράση, εκτός από κάποιες απουσίες παικτών που έφυγαν θα υπάρχουν και τέσσερα νέα πρόσωπα, τα οποία για πρώτη φορά θα περάσουν τις πύλες της Παιανίας ως παίκτες του Παναθηναϊκού. Οι Κονδύλης, Ταχματζίδης, Τζορμπατζίδης και Λαγός είναι οι τέσσερις νέες προσθήκες στο «πράσινο» ρόστερ και αμφότεροι αποτελούν αξιόλογες περιπτώσεις ποδοσφαιριστών.
Αρχείο κατηγορίας Οι μικροί του Παναθηναϊκού
Πρώτη… α λα Πεσέιρο
Με πολλή μπάλα, τρέξιμο και τρία νέα πρόσωπα (Κονδύλης, Τζορμπατζίδης και Λαγός) ξεκίνησε στην Παιανία η προετοιμασία των Νέων του Παναθηναϊκού, η οποία είχε διάρκεια μία ώρα και σαράντα λεπτά. Ο τεχνικός των «πρασίνων», Κώστας Ταράσης, δεν έριξε στα βαθιά τους παίκτες του και το πρόγραμμα στο μεγαλύτερο μέρος του περιλάμβανε ασκήσεις κατοχής μπάλας, τακτική και τεχνική, με τους νεαρούς άσους να δείχνουν μεγάλη διάθεση και όρεξη για μπάλα.
Κατσίκης ο τέταρτος
Με νέο πρόσωπο, τον Παναγιώτη Κατσίκη, διεξήχθη χθες η δεύτερη μέρα της προετοιμασίας των Νέων του Παναθηναϊκού, που περιλάμβανε πολλές ασκήσεις κατοχής μπάλας, τακτική και φυσική κατάσταση. Ο Κατσίκης, είναι γεννημένος το 1991, προέρχεται από τους Νέους Ρότσα και αποτελεί την τέταρτη προσθήκη στο έμψυχο υλικό των «πρασίνων», μετά τους Λαγό, Τζορμπατζίδη και Κονδύλη. Ο 16χρονος άσος πριν από δύο μήνες είχε περάσει για πρώτη φορά τις πύλες της Παιανίας, όταν και δοκιμάστηκε από το τεχνικό επιτελείο του «τριφυλλιού», πείθοντας τους πάντες για την αγωνιστική του αξία.
Το όνειρο πραγματικότητα…
Έκανε ο Γιώργος Νταντάμης, που υπέγραψε χθες το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός. «Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε τώρα», τραγουδά ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και από χθες την ίδια φράση σιγοψιθυρίζει και ο ποδοσφαιριστής της ομάδας Νέων, Γιώργος Νταντάμης, ο οποίος υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Κάνοντας το όνειρο πραγματικότητα, καθώς κάθε νεαρός που περνά τις πύλες της Παιανίας για να αγωνιστεί στις ακαδημίες δεν μπορεί παρά να ονειρεύεται κάποια στιγμή να γίνει επαγγελματίας παίκτης του «τριφυλλιού». Και ο Νταντάμης τα κατάφερε…
Ικανοποιημένος ο Ταράσης
Αρκετά ευχαριστημένος από τη μέχρι τώρα πορεία της προετοιμασίας των Νέων του Παναθηναϊκού, είναι ο προπονητής, Κώστας Ταράσης. Ο έμπειρος τεχνικός, τρίβει τα χέρια του από ικανοποίηση, με την προσπάθεια που καταβάλλουν οι παίκτες του, οι οποίοι προσπαθούν πάρα πολύ, δείχνοντας ότι θα δώσουν τα πάντα για να διεκδικήσουν μια θέση στα πλάνα της καινούργιας ομάδας. Από κει και πέρα, αξίζει να σημειωθεί πως εξαιρετικές εντυπώσεις έχουν αφήσει και οι τέσσερις ποδοσφαιριστές που ήρθαν φέτος.
Ο εγκέφαλος του «πράσινου» κέντρου
Την περίοδο που μας πέρασε, όσον αφορά την ομάδα των Νέων, ένας από τους παίκτες που ξεχώρισαν για την προσφορά τους, ήταν ο Αργύρης Σάμιος. Ο νεαρός αμυντικός που ήταν από τους καλύτερους και πιο σταθερούς παίκτες των «πράσινων», ξεκίνησε το ποδόσφαιρο στους Νέους Ρότσα και από πέρσι το καλοκαίρι βρίσκεται στον Παναθηναϊκό. Ο γεννημένος στις 2/1/1990 ποδοσφαιριστής, διακρίνεται για την ηρεμία του μέσα στο παιχνίδι, καθώς ακόμα κι όταν το ματς κρίνεται από μία κλωστή, δεν χάνει την ψυχραιμία του.
Υπέγραψε και φεύγει για …αγροτικό
Μετά τον Γιώργο Νταντάμη, ο οποίος την προηγούμενη Παρασκευή υπέγραψε το πρώτο του συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό, χθες ήταν σειρά του Ανδρέα Μανδύλη να γίνει επαγγελματίας. Ο Μανδύλης, χθες το πρωί λίγο μετά τις 12 πήγε στα γραφεία της ΠΑΕ, όπου είχε συνάντηση με το διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος, Φάνη Βουτσαρά, και τον υπεύθυνο ποδοσφαιρικών θεμάτων, Δημήτρη Σκιάνη, και υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο πενταετούς διάρκειας. Ο «Μάνδυ», φανερά ικανοποιημένος και χαρούμενος γι’ αυτή την εξέλιξη, που ουσιαστικά επιβραβεύει τους κόπους και την πολύ αγωνιστική παρουσία του όσα χρόνια βρίσκεται στις ακαδημίες, δεν σταμάτησε να δέχεται τα συγχαρητήρια από τους συμπαίκτες του και σίγουρα τη χθεσινή μέρα θα τη θυμάται για μια ζωή.
Αρχηγικά προσόντα
Ένας από τους παίκτες που ξεχώρισαν την προηγούμενη περίοδο από την ομάδα Νέων του Παναθηναϊκού ήταν ο Δημήτρης Φελέκης. Ο Φελέκης αποτελεί περίπτωση ποδοσφαιριστή, την οποία αν θα την χαρακτηρίζαμε με μία λέξη αυτή θα ήταν: εργαλείο. Και αυτό γιατί ο νεαρός άσος των «πρασίνων» μπορεί να αγωνιστεί με ευκολία τόσο ως αμυντικός χαφ, όσο και ο αριστερός εξτρέμ, αποδίδοντας και στις δύο θέσεις σε υψηλά επίπεδα. Βασικά προσόντα του «Φέλεκ», είναι η εξαιρετική κάθετη πάσα που διαθέτει και η ευστροφία που τον διακρίνει στον αγωνιστικό χώρο.
Ο «Νίντζα» της «πράσινης» άμυνας
Από τους πιο ελπιδοφόρους ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν την περασμένη περίοδο στην ομάδα Νέων του Παναθηναϊκού, ήταν ο κεντρικός αμυντικός Νίκος Παντίδος. Ο υψηλόσωμος άσος του «τριφυλλιού», ο οποίος θυμίζει κάτι από Γιάννη Καλιτζάκη τόσο εμφανισιακά όσο και αγωνιστικά, αποτέλεσε μια από τις πιο αξιόπιστες λύσεις για την άμυνα των «πρασίνων», πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις και έδειξε ότι είναι ένας παίκτης που έχει μέλλον. Βασικό «όπλο» του πιτσιρικά είναι οι καλές τοποθετήσεις που έχει.
Πήραν γεύση από την πρώτη ομάδα
Την ευκαιρία να δουν από κοντά το πρώτο φιλικό της ανδρικής ομάδας είχαν οι Νέοι του «τριφυλλιού», οι οποίοι μόλις ολοκλήρωσαν το πρόγραμμά τους έφυγαν «σφαίρα» για το βοηθητικό γήπεδο, όπου ο Παναθηναϊκός αντιμετώπιζε το Κορωπί. Οι «μικροί» παρακολούθησαν από απόσταση αναπνοής τα ινδάλματά τους και –ειδικά οι καινούργιοι– εντυπωσιάστηκαν από τους «πράσινους» άσους. Μάλιστα μετά το τέλος του παιχνιδιού συζητούσαν τις εντυπώσεις τους από την παρθενική εμφάνιση του Παναθηναϊκού.