Αναμφίβολα ένα από τα κεντρικά πρόσωπα του σημερινού ματς στο Παγκρήτιο είναι ο Γιώργος Θεοδωρίδης. Ο 27χρονος μέσος μετά από δυο χρόνια παρουσίας στην Παιανία αποχώρησε με προορισμό την Κρήτη και τον Εργοτέλη. Μπορεί το μυαλό του να είναι στις υποχρεώσεις του με τους «κιτρινόμαυρους», ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως δεν παρακολουθεί την πορεία της πρώην ομάδας του. Ο Θεοδωρίδης μίλησε στην «Α.Η.», τονίζοντας ότι ο φετινός Παναθηναϊκός είναι ικανός για μεγάλα πράγματα σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Αρχείο μηνός Αύγουστος 2025
Παλικάρι στην Κρήτη
Χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αντίδρασηςστον Εργοτέλη, ο Παναθηναϊκός έφυγε από την Κρήτη με 0-3, πραγματοποιώντας σπουδαία εμφάνιση. Κορυφαίος ο Σεμπάστιαν Ρομέρο που σημείωσε δύο τέρματα, ο Σαλπιγγίδης ο σκόρερ του τρίτου. Eπανεμφάνιση Μόρις, Ίβανσιτς, ντεμπούτο Σαριέγκι. Με δέκα παίκτες αγωνιζόταν ο Εργοτέλης από το 35 ένεκα της αποβολής του Ανυφαντάκη. Το σχετικά γρήγορο γκολ του Παναθηναϊκού στη δεύτερη επίσκεψή του με αξιώσεις στα καρέ του Πόσα. Οι “πράσινοι” από εκείνο το σημείο και μετά έδειχναν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο του παιχνιδιού και σε συνδυασμό με την αποβολή του Ανυφαντάκη στο 35 , ουσιαστικά “κλείδωσαν το τρίποντο”.
«Ήμασταν καλύτεροι»
Ντεμπούτο με γκολ για τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη, ο οποίος με ωραίο τρόπο διαμόρφωσε το 3-0 για τον Παναθηναϊκό στο ματς με τον Εργοτέλη. Θυμίζουμε πως ο διεθνής φορ δεν είχε αγωνιστεί στο ντέρμπι της πρεμιέρας με τον Ολυμπιακό λόγω τιμωρίας. Ο «Σάλπι» σε δηλώσεις του εξέφρασε την ικανοποίησή του για τους τρεις βαθμούς, αλλά και την εικόνα που παρουσίασε η ομάδα του στο Παγκρήτιο. Βέβαια, ο Σαλπιγγίδης τόνισε πως σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αποτελέσματος έπαιξε το γεγονός πως οι Κρητικοί για μεγάλο χρονικό διάστημα αγωνίστηκαν με αριθμητικό μειονέκτημα λόγω της αποβολής του Ανυφαντάκη.
Ο Παναθηναϊκός σε ακτίνες Χ
Πανηγύρισαν με την ψυχή τους την «άλωση» του Παγκρήτιου
Σε ένα ακόμα παιχνίδι οι παίκτες του Παναθηναϊκού δεν ήταν μόνοι τους, καθώς δίπλα τους βρίσκονταν φίλαθλοι της ομάδας. Συγκεκριμένα, στις εξέδρες του Παγκρήτιου έδωσαν το «παρών» κάτι λιγότερο από 1000 οπαδοί του «τριφυλλιού». Ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να είναι κατά πολύ μεγαλύτερος, αν δεν υπήρχε η γνωστή κόντρα της ΠΑΕ με τον «Ενιαίο Φορέα». Μια κόντρα που ανάγκασε τους τοπικούς συνδέσμους των Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου και Σητείας, να εκδώσουν ανακοίνωση με την οποία να δηλώνουν πως απέχουν από την αναμέτρηση με τον Εργοτέλη. Μάλιστα, υπήρξε αναρτημένο ένα πανό που έγραφε: «ΠΑΟ 100 ετών και η 13 απών». Επίσης υπήρχαν πανό από το Ντίσελντορφ, Βέροια, Γούβες, Κορωπί και Άγιος Νικόλαος.
