Το όνειρο πραγματικότητα…

Το όνειρο πραγματικότητα...Έκανε ο Γιώργος Νταντάμης, που υπέγραψε χθες το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός. «Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε τώρα», τραγουδά ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και από χθες την ίδια φράση σιγοψιθυρίζει και ο ποδοσφαιριστής της ομάδας Νέων, Γιώργος Νταντάμης, ο οποίος υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Κάνοντας το όνειρο πραγματικότητα, καθώς κάθε νεαρός που περνά τις πύλες της Παιανίας για να αγωνιστεί στις ακαδημίες δεν μπορεί παρά να ονειρεύεται κάποια στιγμή να γίνει επαγγελματίας παίκτης του «τριφυλλιού». Και ο Νταντάμης τα κατάφερε…